0 نفر در حال مطالعه

قوانین و مقررات وبسایت آکادمی پوریا خانی

صفحه قوانین و مقررات حاضر به‌مثابه یک توافق است که به‌موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی و با هر وسیله‌ای از وبسایت آکادمی پوریا خانی و محصولات آموزشی آن استفاده می‌نمایند تابع این توافق هستند.

تاریخ بروزرسانی 1403/08/03

ماده یک: تعاریف

قوانین جمهوری اسلامی ایرانمنظور از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقرراتی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و به‌صورت لازم‌الاجرا درآمده باشد. ازجمله قوانینی که سایت آکادمی پوریا خانی تابع آن می‌باشد قانون تجارت الکترونیکی، قانون کپی رایت و قانون حمایت از مصرف‌کننده است.

توافق: منظور از توافق، صفحه قوانین و مقررات حاضر می‌باشد که به‌موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و تنظیم‌کننده روابط بین آکادمی پوریا خانی و کاربران و زبان آموزان می‌باشد.  

سایت: در توافق حاضر هرکجا از کلمه «سایت» استفاده شده است منظور سایت آکادمی پوریا خانی می‌باشد.

محصولات: منظور از محصولات، تمام محصولات و خدماتی است که در بخش «دوره های زبان آلمانی» یا بخش‌های دیگر سایت  آکادمی پوریا خانی موجود است. این محصولات میتوانند به صورت آموزشی باشند و از طریق وبسایت، تلگرام و اسپات پلیر قابل تماشا باشند و هم میتوانند کتاب باشند و هم ربات تلگرام یا سایر خدمات و محصولاتی که آکادمی پوریا خانی ارائه میکند.

 

 

ماده دو: موضوع فعالیت سایت آکادمی پوریا خانی

2-1 سایت آکادمی پوریا خانی در زمینه آموزش زبان آلمانی، مشاوره تحصیلی و مهاجرت فعالیت می‌کند و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

2-2 خدمات سایت آکادمی پوریا خانی به‌طورکلی به شرح زیر است:

– ارائه محصولات آموزشی زبان آلمانی شامل دوره آفلاین و کتاب

 

ماده سه: حساب کاربری

3-1 عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت آکادمی پوریا خانی رایگان می‌باشد. اشخاص برای عضویت باید به بخش عضویت مراجعه نمایند. ثبت‌نام در سایت و تکمیل فرم عضویت که در آن اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل دریافت می‌شود به‌منزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت آکادمی پوریا خانی می‌باشد.

3-2 اگر خريدار، جواز(لايسنس) استفاده از دوره آموزشى در برنامه اسپات پلير را در دستگاهى فعال يا در سايت اقدام به استفاده و يا دانلود جزوات آموزشى كند، حق انصراف نخواهند داشت.

تمامى دوره هاى آموزشى در تمامى سطوح داراى نمونه تدريس ميباشد كه هم در وبسايت ما، در نوار بالاى صفحه(مِنو در تلفن همراه) به راحتى قابل دسترس و مشاهده بوده و هم در يوتيوب بصورت كامل و سطح بندى 

هر شخصی که به هر مقصود و به هراندازه‌ای از سایت آکادمی پوریا خانی استفاده نماید به معنای آن است که از تمام قوانین و مقررات سایت آگاهی کامل دارد و آن را به‌صورت کامل پذیرفته و تابع آن می‌باشد.

3-3 هر شخصی فقط می‌تواند یک حساب کاربری داشته باشد و درصورتی‌که بعدا مشخص شود شخصی بیش از یک حساب کاربری داشته است، سایت آکادمی پوریا خانی می‌تواند آن حساب‌ها را حذف و دسترسی کاربر به پروفایل کاربری خود را قطع نماید و کاربر نیز حق هیچ‌گونه اعتراضی نسبت به این اقدام آکادمی پوریا خانی را ندارد.

3-4 اشخاص برای عضویت در سایت باید از اطلاعات و مشخصات هویتی خودشان استفاده نمایند و سایت آکادمی پوریا خانی هیچ‌گونه مسئولیتی در ازای تخلف از این ماده ندارد.

3-5 درصورتی‌که معلوم شود شخصی با نام و حساب کاربری جعلی اقدام به خرید محصولات و یا استفاده از سایت نموده است، آکادمی پوریا خانی می‌تواند نسبت به حذف آن حساب کاربری اقدام نماید. در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر مسترد نخواهد شد.

3-6 اشخاص باید در ایجاد حساب کاربری خود دقت کافی نمایند تا اطلاعات و مشخصات واقعی خود را صحیح و کامل ثبت نمایند. آکادمی پوریا خانی مسئولیتی در قبال نادرست بودن اطلاعات کاربر ندارد.

3-7 در صورتی که معلوم شود شخصی به تبلیغات منفی، نادرست، ناروا و یا مغرضانه علیه آکادمی پوریا خانی و شخص استاد پوریا خانی پرداخته یا می‌پردازد، خواه این فعالیت‌ها در فضای آنلاین باشد خواه آفلاین، آکادمی پوریا خانی می‌تواند حساب کاربر را حذف و شخص خاطی را از سایت اخراج نماید.

ماده چهار: مسئولیت‌های آکادمی پوریا خانی

4-1 اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و آکادمی پوریا خانی تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام می‌دهد و سعی می‌کند از امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این مقصود استفاده نماید.

4-2 سایت آکادمی پوریا خانی تمام تلاش خود را می‌نماید تا آموزش‌ها و خدمات باکیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد.

4-4 سایت آکادمی پوریا خانی تمام تلاش خود را جهت به‌روزرسانی صفحات و مطالب خود می‌نماید. سایت می‌تواند بنا به هر دلیلی به‌صورت آزادانه اقدام به حذف یا از دسترس خارج نمودن موقتی یا دائمی صفحه خاصی از سایت نماید و این اقدام حقی برای اعتراض به کاربران نمی‌دهد.

ماده پنج: مسئولیت‌های کاربر (زبان آموز)

5-1 کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد. در صورت تخلف از مفاد این ماده و افشای اطلاعات کاربر، سایت آکادمی پوریا خانی هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیت‌ها و عواقب بر عهده خود کاربر است.

5-2 اشخاص نباید حساب کاربری خود را، به هر هدفی، نزد شخص یا اشخاص دیگری بسپارند.از آنجایی که هر حساب کاربری متعلق به یک نفر است، فقط مالک حساب کاربری حق استفاده از دوره آموزشی خریداری شده را دارد، آکادمی پوریا خانی فقط به شخصی که مالک حساب می‌باشد خدمات و پشتیبانی می‌دهد. درصورتی‌که بر اثر استفاده هم‌زمان از حساب کاربری یا انتقال آن به دیگری مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیت‌ها بر عهده کاربر است و آکادمی پوریا خانی هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت. ضمن آنکه درصورتی‌که مشخص شود چند نفر به‌صورت هم‌زمان از یک حساب کاربری و محصولات آموزشی استفاده می‌نمایند آکادمی پوریا خانی می‌تواند بنا به صلاحدید اقدامات لازم را انجام دهد.

5-3 کاربران متعهد هستند تمام محصولات آموزشی را که خریداری می‌نمایند به‌صورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها در فضای آنلاین یا آفلاین، به‌صورت مستقیم یا باواسطه، خودداری نماید. در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال محصولات آموزشی، آکادمی پوریا خانی حق پیگیری‌های قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد و وکلای آکادمی پوریا خانی نسبت به شکایت‌های قانونی اقدام خواهند نمود.

ماده شش: مالکیت فکری

6-1 تمام محتوای سایت آکادمی پوریا خانی مانند محتوای مقالات، محصولات آموزشی (کتب و…)، لوگو، تصاویر، صوت‌ها، ویدیوها و … تحت الحفظ قانون کپی رایت بوده و متعلق به مجموعه آکادمی پوریا خانی می‌باشد و بدون موافقت و اجازه کتبی آکادمی پوریا خانی، هیچ‌کس اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری را نسبت به هر یک از موارد ذکرشده و امثال آن ندارد.

6-2 شایان ذکر است در صورت نقض قوانین کپی‌رایت، استفاده تجاری از دوره آموزشی، به اشتراک‌گذاری محتوا با دیگران یا هرگونه انتشار غیرمجاز، آکادمی پوریا خانی حق اقدام قانونی و شکایت رسمی را از فرد مد نظر دارد و مطابق با قوانین جاری میتواند از طریق وکلای خود از فرد خاطی درخواست جبران خسارت نماید.

 

ماده هفت: ثبت و فعال سازی دوره

7-1 درصورتی‌که دوره خریداری‌شده به صورت لایسنس اسپات پلیر باشد، کاربر میتواند با وارد کردن آن در نرم افزار اسپات پلیر (ویندوز، اندروید یا مکینتاش) دوره خود را به صورت دائمی در دسترس داشته باشد.

7-2 درصورتی‌که تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده به‌صورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف 72 ساعت مسترد خواهد شد.

7-3 درصورتی‌که کاربر در پرداخت اشتباهی انجام دهد، مانند آنکه یک محصول آموزشی‌ای را بیش از یک‌بار به سبد خرید اضافه نماید، باید درخواست خود را مبنی بر استرداد وجوه اضافی به پشتیبانی آکادمی پوریا خانی اعلام دارد. از زمان اعلام کاربر به شرکت آکادمی پوریا خانی، وجوه مربوطه حداقل از 72 ساعت بعد و فقط به همان حسابی که خرید از آن انجام‌شده مسترد خواهد شد. 

7-4  اگر بر اثر اشتباه، قیمت محصولی کمتر یا بیشتر اعلام شود، سایت می‌تواند خریدهای قبلی را باطل نماید تا ثبت سفارش با قیمت اصلی انجام پذیرد.

7-5 آکادمی پوریا خانی این اختیار را دارد که هر لحظه نسبت به تغییر قیمت محصولات آموزشی و خدماتی خود اقدام نماید

ماده هشت: ارتباطات

8-1 کاربر با ثبت‌نام در سایت یا ثبت کردن ایمیل در بخش‌های مختلف سایت و یا ارائه سایر اطلاعات تماس مانند شماره موبایل این حق را به سایت می‌دهد تا سایت در زمان‌هایی که صلاح می‌داند ایمیل‌ها یا پیامک‌هایی ارسال نماید. دریافت این ایمیل‌ها و پیامک‌ها اجباری نیست و آکادمی پوریا خانی این امکان را به کاربر می‌دهد تا به‌دلخواه خود بتواند از دریافت این پیام‌ها انصراف دهد.

8-2 اطلاعات تماسی که کاربر در سایت ثبت می‌نماید، مانند شماره تماس، ایمیل و …، تنها اطلاعات موثقی است که سایت آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد. در صورتی که مشخص شود از شماره موبایل غیر واقعی استفاده شده، آکادمی پوریا خانی این حق را دارد تا حساب کاربری فرد را مسدود کند. لازم به ذکر است که شماره موبایل وارد شده به عنوان شناسه شما در پتلفرم اسپات پلیر تعریف میشود.

8-3 در صورت تغییر هر یک از اطلاعات، طبق 2-8، کاربر باید مراتب را به سایت اطلاع‌رسانی نماید. اگر کاربر در ارائه اطلاعات جدید کوتاهی نماید هیچ مسئولیتی متوجه آکادمی پوریا خانی نخواهد بود.

8-4 کاربر می‌تواند از طریق راه‌های تماسی که در صفحه «تماس با ما» سایت نوشته شده، با آکادمی پوریا خانی در ارتباط باشد.

8-5 آکادمی پوریا خانی- فقط از شماره‌های تماسی که در صفحه «تماس با ما» نوشته شده، استفاده می‌نماید. درصورتی‌که پیامی غیر از شماره‌های اعلام‌شده دریافت کردید اولا توجه نمایید که مرجع ارسال پیام‌ها آکادمی پوریا خانی نیست و ثانیا مراتب تخلف را به سامانه پیامکی 300097270 گزارش دهید تا از طریق مراجع قانونی و قضایی نسبت به سوءاستفاده‌ها اقدام شود.

ماده نه: نظرات

9-1 کاربر می‌تواند در بخش‌های مختلف سایت که امکان ثبت نظر وجود دارد نظر خود را ثبت کند.

9-2 نظرات باید به فارسی نوشته شده باشد.

9-3- نظرات فقط باید در خصوص موضوع همان محتوا باشد و کاربر به‌هیچ‌وجه اجازه ندارد درباره مسائل متفرقه مانند مسائل مذهبی و سیاسی نظری ثبت نماید.

9-4 کاربر حق ندارد به شخص یا اشخاص دیگری توهین نماید یا نظری را بیان کند که مبین نقض حقوق دیگری باشد.

9-5 سایت می‌تواند در نظرات تغییر و اصلاح ایجاد نماید و یا به‌کلی از انتشار آن‌ها جلوگیری به عمل آورد.

9-6 سایت می‌تواند در مواقعی که صلاح می‌داند اقدام به حذف یا ایجاد تغییر در نظرات بنماید. مانند مواقعی که کاربر اطلاعات تماس شخصی یا لینکی را در نظر خود درج می‌نماید.

9-6 در صورت نقض موارد 3-9 و 4-9 آکادمی پوریا خانی می‌تواند کاربر را از سایت اخراج نماید و حساب کاربری وی را حذف کند.

ماده ده: فورس ماژور

منظور از فورس ماژور اتفاقاتی با منشا خارجی می‌باشد که خارج از اراده سایت بوده و بدون پیش‌بینی محقق شده باشد؛ مانند قطع سرتاسری اینترنت، اختلال شبکه زیرساخت، کندی اینترنت یا مواردی از این دست. در صورت وقوع فورس ماژور آکادمی پوریا خانی هیچ مسئولیتی مانند از دسترس خارج شدن سایت، از دسترس خارج شدن سرور های میزبانی ویدئو ها در آروان کلود و سرویس اسپات پلیر نخواهد داشت. همچنین در مواقعی ممکن است بنا به دلایلی سایت با مشکلاتی مانند از دسترس خارج شدن یا کندی مواجه شود که در این صورت پشتیبانی آکادمی پوریا خانی پیگیری خواهد کرد اما از آنجا که عامل خارج از کنترل و اختیارات آکادمی پوریا خانی ست، مسئولیتی شامل مجموعه نمیشود.

ماده یازده: نمایندگی فروش محصولات

11-1 تمام محصولات آکادمی پوریا خانی فقط از طریق سایت آکادمی پوریا خانی به نشانی pouriyakhani.com به فروش می‌رسد. هیچ‌یک از محصولات آکادمی پوریا خانی در هیچ مرجع دیگری قابل‌ارائه نیست. در صورت مشاهده تخلف لطفا مراتب را به پشتیبانی آکادمی پوریا خانی اطلاع دهید. آکادمی پوریا خانی توسط گروه وکلای خود تمام تخلفات را از طریق مراجع قضایی و قانونی پیگیری می‌نماید.

به بالای صفحه بردن